Hlavní navigace

Tibor Profant, IČO (02464071), sídlo Praha

Základní informace

Název: Tibor Profant
Sídlo: Praha
IČO: 02464071

Výpis údajů pro Tibor Profant z registru ekonomických subjektů

Základní údaje Tibor Profant

IČO: 02464071
Firma: Tibor Profant
Právní forma: Fyzická osoba podnikající dle živnostenského zákona
Okres: Praha
Základní územní jednotka: Praha 9
Počet zaměstnanců: Bez zaměstnanců
Institucionální sektor: Osoby samostatně výdělečně činné
Datum vzniku: 18. 12. 2013

Sídlo Tibor Profant

Sídlo: Zubrnická 845/1, Praha 19000

Obory činností NACE dle RES (Registr ekonomických subjektů)

Ostatní činnosti v oblasti informačních technologií
Výzkum a vývoj

Výpis údajů pro Tibor Profant ze živnostenského rejstříku

Základní údaje Tibor Profant

IČO (identifikační číslo): 02464071
Jméno: Tibor Profant
Právní forma podnikání: Fyzická osoba podnikající dle živnostenského zákona
Vznik první živnosti: 18. 12. 2013
Celkový počet živností: 1
Aktivních živností: 1

Živnosti Tibor Profant

Živnost č. 1 Výroba, obchod a služby neuvedené v přílohách 1 až 3 živnostenského zákona

Obory činnosti
  • Poskytování software, poradenství v oblasti informačních technologií, zpracování dat, hostingové a související činnosti a webové portály
  • Výzkum a vývoj v oblasti přírodních a technických věd nebo společenských věd
Druh živnosti živnost volná
Stav živnosti aktivní
Vznik oprávnění 18. 12. 2013

Statutární orgán Tibor Profant

Člen statutárního orgánu: Tibor Profant

Všechny údaje, které v našem rejstříku o firmách a živnostnících zobrazujeme, pocházejí z veřejně dostupných rejstříků. Kam patří obchodní rejstřík, Živnostenský rejstřík a Registr ekonomických subjektů provozovaný Statistickým úřadem.

Data průběžně aktualizujeme ze zdrojových rejstříků. Pokud v našem rejstříku objevíte nesprávný nebo nepřesný údaj, dejte nám prosím tuto informaci k dispozici na emailu info@iinfo.cz. Pokud máte výhrady ke zpracování vašich osobních údajů v našem rejstříku, kontaktujte nás prostřednictvím emailu info@iinfo.cz.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).