Hlavní navigace

Rudolf Tříska, IČO (09040145), sídlo Hovorčovice

Základní informace

Název: Rudolf Tříska
Sídlo: Hovorčovice
IČO: 09040145

Výpis údajů pro Rudolf Tříska z registru ekonomických subjektů

Základní údaje Rudolf Tříska

IČO: 09040145
Firma: Rudolf Tříska
Právní forma: Fyzická osoba podnikající dle živnostenského zákona
Okres: Praha-východ
Základní územní jednotka: Hovorčovice
Počet zaměstnanců: Neuvedeno
Institucionální sektor: Osoby samostatně výdělečně činné
Datum vzniku: 11. 3. 2020

Sídlo Rudolf Tříska

Sídlo: Březiněveská 700, Hovorčovice 25064

Obory činností NACE dle RES (Registr ekonomických subjektů)

Podpůrné činnosti pro scénická umění

Výpis údajů pro Rudolf Tříska ze živnostenského rejstříku

Základní údaje Rudolf Tříska

IČO (identifikační číslo): 09040145
Jméno: Rudolf Tříska
Právní forma podnikání: Fyzická osoba podnikající dle živnostenského zákona
Vznik první živnosti: 11. 3. 2020
Celkový počet živností: 1
Aktivních živností: 1

Sídlo Rudolf Tříska

Sídlo: Březiněveská 700, Hovorčovice 25064

Živnosti Rudolf Tříska

Živnost č. 1 Výroba, obchod a služby neuvedené v přílohách 1 až 3 živnostenského zákona

Obory činnosti
  • Provozování kulturních, kulturně-vzdělávacích a zábavních zařízení, pořádání kulturních produkcí, zábav, výstav, veletrhů, přehlídek, prodejních a obdobných akcí
Druh živnosti živnost volná
Stav živnosti aktivní
Vznik oprávnění 11. 3. 2020

Statutární orgán Rudolf Tříska

Člen statutárního orgánu: Rudolf Tříska

Všechny údaje, které v našem rejstříku o firmách a živnostnících zobrazujeme, pocházejí z veřejně dostupných rejstříků. Kam patří obchodní rejstřík, Živnostenský rejstřík a Registr ekonomických subjektů provozovaný Statistickým úřadem.

Data průběžně aktualizujeme ze zdrojových rejstříků. Pokud v našem rejstříku objevíte nesprávný nebo nepřesný údaj, dejte nám prosím tuto informaci k dispozici na emailu info@iinfo.cz. Pokud máte výhrady ke zpracování vašich osobních údajů v našem rejstříku, kontaktujte nás prostřednictvím emailu info@iinfo.cz.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).