Hlavní navigace

Roman ŽIŽKA, IČO (15092798), sídlo Praha

Základní informace

Název: Roman ŽIŽKA
Sídlo: Praha
IČO: 15092798

Výpis údajů pro Roman ŽIŽKA z registru ekonomických subjektů

Základní údaje Roman ŽIŽKA

IČO: 15092798
Firma: Roman ŽIŽKA
Právní forma: Fyzická osoba podnikající dle živnostenského zákona
Okres: Praha
Základní územní jednotka: Praha-Suchdol
Počet zaměstnanců: Neuvedeno
Institucionální sektor: Osoby samostatně výdělečně činné
Datum vzniku: 5. 10. 1998

Sídlo Roman ŽIŽKA

Sídlo: U Nového Suchdola 135/21, Praha 16000

Obory činností NACE dle RES (Registr ekonomických subjektů)

Ostatní maloobchod s novým zbožím ve specializovaných prodejnách j. n.

Výpis údajů pro Roman ŽIŽKA ze živnostenského rejstříku

Základní údaje Roman ŽIŽKA

IČO (identifikační číslo): 15092798
Jméno: Roman ŽIŽKA
Právní forma podnikání: Fyzická osoba podnikající dle živnostenského zákona
Vznik první živnosti: 5. 10. 1998
Celkový počet živností: 2
Aktivních živností: 1

Sídlo Roman ŽIŽKA

Sídlo: U Nového Suchdola 135/21, Praha 16000

Živnosti Roman ŽIŽKA

Živnost č. 1 Výroba, obchod a služby neuvedené v přílohách 1 až 3 živnostenského zákona

Obory činnosti
  • Koupě zboží za účelem jeho dalšího prodeje a prodej - vyjma zboží uvedeného v příl.zák.č.455/91 Sb. a zboží tímto zákonem vyloučeného
Druh živnosti živnost volná
Stav živnosti přerušená
Vznik oprávnění 5. 10. 1998
Přerušeno od 16. 6. 2010

Statutární orgán Roman ŽIŽKA

Člen statutárního orgánu: Roman Žižka

Všechny údaje, které v našem rejstříku o firmách a živnostnících zobrazujeme, pocházejí z veřejně dostupných rejstříků. Kam patří obchodní rejstřík, Živnostenský rejstřík a Registr ekonomických subjektů provozovaný Statistickým úřadem.

Data průběžně aktualizujeme ze zdrojových rejstříků. Pokud v našem rejstříku objevíte nesprávný nebo nepřesný údaj, dejte nám prosím tuto informaci k dispozici na emailu info@iinfo.cz. Pokud máte výhrady ke zpracování vašich osobních údajů v našem rejstříku, kontaktujte nás prostřednictvím emailu info@iinfo.cz.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).