Hlavní navigace

Renata Stránská, IČO (60672145), sídlo Žďár nad Sázavou

Základní informace

Název: Renata Stránská
Sídlo: Žďár nad Sázavou
IČO: 60672145

Výpis údajů pro Renata Stránská z registru ekonomických subjektů

Základní údaje Renata Stránská

IČO: 60672145
Firma: Renata Stránská
Právní forma: Fyzická osoba podnikající dle živnostenského zákona
Okres: Žďár nad Sázavou
Základní územní jednotka: Žďár nad Sázavou
Počet zaměstnanců: Neuvedeno
Institucionální sektor: Osoby samostatně výdělečně činné
Datum vzniku: 5. 10. 1994

Sídlo Renata Stránská

Sídlo: Nezvalova 2093/6, Žďár nad Sázavou 59101

Obory činností NACE dle RES (Registr ekonomických subjektů)

Výroba oděvů
Výroba oděvů, kromě kožešinových výrobků

Výpis údajů pro Renata Stránská ze živnostenského rejstříku

Základní údaje Renata Stránská

IČO (identifikační číslo): 60672145
Jméno: Renata Stránská
Právní forma podnikání: Fyzická osoba podnikající dle živnostenského zákona
Vznik první živnosti: 5. 10. 1994
Celkový počet živností: 2
Aktivních živností: 1

Sídlo Renata Stránská

Sídlo: Nezvalova 2093/6, Žďár nad Sázavou 59101

Živnosti Renata Stránská

Živnost č. 1 Výroba, obchod a služby neuvedené v přílohách 1 až 3 živnostenského zákona

Obory činnosti
  • Výroba textilií, textilních výrobků, oděvů a oděvních doplňků
Druh živnosti živnost volná
Stav živnosti přerušená
Vznik oprávnění 26. 9. 1994
Přerušeno od 16. 7. 2020

Statutární orgán Renata Stránská

Člen statutárního orgánu: Renata Stránská

Všechny údaje, které v našem rejstříku o firmách a živnostnících zobrazujeme, pocházejí z veřejně dostupných rejstříků. Kam patří obchodní rejstřík, Živnostenský rejstřík a Registr ekonomických subjektů provozovaný Statistickým úřadem.

Data průběžně aktualizujeme ze zdrojových rejstříků. Pokud v našem rejstříku objevíte nesprávný nebo nepřesný údaj, dejte nám prosím tuto informaci k dispozici na emailu info@iinfo.cz. Pokud máte výhrady ke zpracování vašich osobních údajů v našem rejstříku, kontaktujte nás prostřednictvím emailu info@iinfo.cz.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).