Hlavní navigace

Petro Shoponyak, IČO (27396673), sídlo Praha

Základní informace

Název: Petro Shoponyak
Sídlo: Praha
IČO: 27396673

Výpis údajů pro Petro Shoponyak z registru ekonomických subjektů

Základní údaje Petro Shoponyak

IČO: 27396673
Firma: Petro Shoponyak
Právní forma: Fyzická osoba podnikající dle živnostenského zákona
Okres: Praha
Základní územní jednotka: Praha 18
Počet zaměstnanců: Bez zaměstnanců
Institucionální sektor: Osoby samostatně výdělečně činné
Datum vzniku: 23. 11. 2005

Sídlo Petro Shoponyak

Sídlo: Tupolevova 472, Praha 19900

Obory činností NACE dle RES (Registr ekonomických subjektů)

Příprava staveniště
Pronájem a správa vlastních nebo pronajatých nemovitostí

Výpis údajů pro Petro Shoponyak ze živnostenského rejstříku

Základní údaje Petro Shoponyak

IČO (identifikační číslo): 27396673
Jméno: Petro Shoponyak
Právní forma podnikání: Fyzická osoba podnikající dle živnostenského zákona
Vznik první živnosti: 23. 11. 2005
Celkový počet živností: 3
Aktivních živností: 1

Sídlo Petro Shoponyak

Sídlo: Tupolevova 472, Praha 19900

Živnosti Petro Shoponyak

Živnost č. 1 Výroba, obchod a služby neuvedené v přílohách 1 až 3 živnostenského zákona

Obory činnosti
  • Přípravné a dokončovací stavební práce, specializované stavební činnosti
  • Nákup, prodej, správa a údržba nemovitostí
Druh živnosti živnost volná
Stav živnosti aktivní
Vznik oprávnění 20. 1. 2016

Statutární orgán Petro Shoponyak

Člen statutárního orgánu: Petro Shoponyak

Všechny údaje, které v našem rejstříku o firmách a živnostnících zobrazujeme, pocházejí z veřejně dostupných rejstříků. Kam patří obchodní rejstřík, Živnostenský rejstřík a Registr ekonomických subjektů provozovaný Statistickým úřadem.

Data průběžně aktualizujeme ze zdrojových rejstříků. Pokud v našem rejstříku objevíte nesprávný nebo nepřesný údaj, dejte nám prosím tuto informaci k dispozici na emailu info@iinfo.cz. Pokud máte výhrady ke zpracování vašich osobních údajů v našem rejstříku, kontaktujte nás prostřednictvím emailu info@iinfo.cz.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).