Hlavní navigace

Petr Vilášek, IČO (04040139), sídlo Opava

Základní informace

Název: Petr Vilášek
Sídlo: Opava
IČO: 04040139

Výpis údajů pro Petr Vilášek z registru ekonomických subjektů

Základní údaje Petr Vilášek

IČO: 04040139
Firma: Petr Vilášek
Právní forma: Fyzická osoba podnikající dle živnostenského zákona
Okres: Opava
Základní územní jednotka: Opava (nečleněná část města)
Počet zaměstnanců: Neuvedeno
Institucionální sektor: Osoby samostatně výdělečně činné
Datum vzniku: 29. 4. 2015

Sídlo Petr Vilášek

Sídlo: Provaznická 2900/11, Opava 74601

Obory činností NACE dle RES (Registr ekonomických subjektů)

Destilace, rektifikace a míchání lihovin
Stravování v restauracích, u stánků a v mobilních zařízeních

Výpis údajů pro Petr Vilášek ze živnostenského rejstříku

Základní údaje Petr Vilášek

IČO (identifikační číslo): 04040139
Jméno: Petr Vilášek
Právní forma podnikání: Fyzická osoba podnikající dle živnostenského zákona
Vznik první živnosti: 29. 4. 2015
Celkový počet živností: 2
Aktivních živností: 2

Sídlo Petr Vilášek

Sídlo: 107, Kružberk 74786

Živnosti Petr Vilášek

Živnost č. 1 Hostinská činnost

Druh živnosti živnost řemeslná
Stav živnosti přerušená
Vznik oprávnění 29. 4. 2015
Přerušeno od 6. 4. 2016

Živnost č. 2 Prodej kvasného lihu, konzumního lihu a lihovin

Druh živnosti živnost koncesovaná
Stav živnosti přerušená
Vznik oprávnění 29. 4. 2015
Přerušeno od 6. 4. 2016

Statutární orgán Petr Vilášek

Člen statutárního orgánu: Petr Vilášek

Všechny údaje, které v našem rejstříku o firmách a živnostnících zobrazujeme, pocházejí z veřejně dostupných rejstříků. Kam patří obchodní rejstřík, Živnostenský rejstřík a Registr ekonomických subjektů provozovaný Statistickým úřadem.

Data průběžně aktualizujeme ze zdrojových rejstříků. Pokud v našem rejstříku objevíte nesprávný nebo nepřesný údaj, dejte nám prosím tuto informaci k dispozici na emailu info@iinfo.cz. Pokud máte výhrady ke zpracování vašich osobních údajů v našem rejstříku, kontaktujte nás prostřednictvím emailu info@iinfo.cz.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).