Hlavní navigace

Petr Šipula, IČO (87884852), sídlo Nový Hrozenkov

Základní informace

Název: Petr Šipula
Sídlo: Nový Hrozenkov
IČO: 87884852

Výpis údajů pro Petr Šipula z registru ekonomických subjektů

Základní údaje Petr Šipula

IČO: 87884852
Firma: Petr Šipula
Právní forma: Fyzická osoba podnikající dle živnostenského zákona
Okres: Vsetín
Základní územní jednotka: Nový Hrozenkov
Počet zaměstnanců: Bez zaměstnanců
Institucionální sektor: Osoby samostatně výdělečně činné
Datum vzniku: 30. 5. 2011

Sídlo Petr Šipula

Sídlo: 760, Nový Hrozenkov 75604

Obory činností NACE dle RES (Registr ekonomických subjektů)

Příprava staveniště
Ostatní technické zkoušky a analýzy
Velkoobchod a maloobchod; opravy a údržba motorových vozidel

Výpis údajů pro Petr Šipula ze živnostenského rejstříku

Základní údaje Petr Šipula

IČO (identifikační číslo): 87884852
Jméno: Petr Šipula
Právní forma podnikání: Fyzická osoba podnikající dle živnostenského zákona
Vznik první živnosti: 30. 5. 2011
Celkový počet živností: 1
Aktivních živností: 1

Sídlo Petr Šipula

Sídlo: 760, Nový Hrozenkov 75604

Živnosti Petr Šipula

Živnost č. 1 Výroba, obchod a služby neuvedené v přílohách 1 až 3 živnostenského zákona

Obory činnosti
  • Přípravné a dokončovací stavební práce, specializované stavební činnosti
  • Testování, měření, analýzy a kontroly
Druh živnosti živnost volná
Stav živnosti aktivní
Vznik oprávnění 30. 5. 2011

Statutární orgán Petr Šipula

Člen statutárního orgánu: Petr Šipula

Všechny údaje, které v našem rejstříku o firmách a živnostnících zobrazujeme, pocházejí z veřejně dostupných rejstříků. Kam patří obchodní rejstřík, Živnostenský rejstřík a Registr ekonomických subjektů provozovaný Statistickým úřadem.

Data průběžně aktualizujeme ze zdrojových rejstříků. Pokud v našem rejstříku objevíte nesprávný nebo nepřesný údaj, dejte nám prosím tuto informaci k dispozici na emailu info@iinfo.cz. Pokud máte výhrady ke zpracování vašich osobních údajů v našem rejstříku, kontaktujte nás prostřednictvím emailu info@iinfo.cz.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).