Hlavní navigace

Petr Duroška, IČO (70023395), sídlo Frýdek-Místek

Základní informace

Název: Petr Duroška
Sídlo: Frýdek-Místek
IČO: 70023395

Výpis údajů pro Petr Duroška z registru ekonomických subjektů

Základní údaje Petr Duroška

IČO: 70023395
Firma: Petr Duroška
Právní forma: Fyzická osoba podnikající dle živnostenského zákona
Okres: Frýdek-Místek
Základní územní jednotka: Frýdek-Místek
Počet zaměstnanců: Bez zaměstnanců
Institucionální sektor: Osoby samostatně výdělečně činné
Datum vzniku: 29. 11. 1999

Obory činností NACE dle RES (Registr ekonomických subjektů)

Výroba, obchod a služby neuvedené v přílohách 1 až 3 živnostenského zákona
Velkoobchod a maloobchod; opravy a údržba motorových vozidel

Výpis údajů pro Petr Duroška ze živnostenského rejstříku

Základní údaje Petr Duroška

IČO (identifikační číslo): 70023395
Jméno: Petr Duroška
Právní forma podnikání: Fyzická osoba podnikající dle živnostenského zákona
Vznik první živnosti: 29. 11. 1999
Celkový počet živností: 2
Aktivních živností: 1

Živnosti Petr Duroška

Živnost č. 1 Výroba, obchod a služby neuvedené v přílohách 1 až 3 živnostenského zákona

Obory činnosti
  • Zprostředkování obchodu a služeb
  • Velkoobchod a maloobchod
  • Poradenská a konzultační činnost, zpracování odborných studií a posudků
  • Výroba, obchod a služby jinde nezařazené
Druh živnosti živnost volná
Stav živnosti aktivní
Vznik oprávnění 5. 12. 2018

Statutární orgán Petr Duroška

Člen statutárního orgánu: Petr Duroška

Všechny údaje, které v našem rejstříku o firmách a živnostnících zobrazujeme, pocházejí z veřejně dostupných rejstříků. Kam patří obchodní rejstřík, Živnostenský rejstřík a Registr ekonomických subjektů provozovaný Statistickým úřadem.

Data průběžně aktualizujeme ze zdrojových rejstříků. Pokud v našem rejstříku objevíte nesprávný nebo nepřesný údaj, dejte nám prosím tuto informaci k dispozici na emailu info@iinfo.cz. Pokud máte výhrady ke zpracování vašich osobních údajů v našem rejstříku, kontaktujte nás prostřednictvím emailu info@iinfo.cz.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).