Hlavní navigace

Pavla Prokopová, IČO (75900050), sídlo České Budějovice

Základní informace

Název: Pavla Prokopová
Sídlo: České Budějovice
IČO: 75900050

Výpis údajů pro Pavla Prokopová z registru ekonomických subjektů

Základní údaje Pavla Prokopová

IČO: 75900050
Firma: Pavla Prokopová
Právní forma: Fyzická osoba podnikající dle živnostenského zákona
Okres: České Budějovice
Základní územní jednotka: České Budějovice
Počet zaměstnanců: Neuvedeno
Institucionální sektor: Osoby samostatně výdělečně činné
Datum vzniku: 1. 10. 2007

Sídlo Pavla Prokopová

Sídlo: U Trojice 801/29, České Budějovice 37004

Obory činností NACE dle RES (Registr ekonomických subjektů)

Zprostředkování velkoobchodu a velkoobchod v zastoupení
Vyhodnocování rizik a škod

Výpis údajů pro Pavla Prokopová ze živnostenského rejstříku

Základní údaje Pavla Prokopová

IČO (identifikační číslo): 75900050
Jméno: Pavla Prokopová
Právní forma podnikání: Fyzická osoba podnikající dle živnostenského zákona
Vznik první živnosti: 1. 10. 2007
Celkový počet živností: 2
Aktivních živností: 1

Sídlo Pavla Prokopová

Sídlo: U Trojice 801/29, České Budějovice 37004

Živnosti Pavla Prokopová

Živnost č. 1 Výroba, obchod a služby neuvedené v přílohách 1 až 3 živnostenského zákona

Obory činnosti
  • Zprostředkování obchodu a služeb
Druh živnosti živnost volná
Stav živnosti přerušená
Vznik oprávnění 1. 10. 2007
Přerušeno od 21. 3. 2012

Statutární orgán Pavla Prokopová

Člen statutárního orgánu: Pavla Prokopová

Všechny údaje, které v našem rejstříku o firmách a živnostnících zobrazujeme, pocházejí z veřejně dostupných rejstříků. Kam patří obchodní rejstřík, Živnostenský rejstřík a Registr ekonomických subjektů provozovaný Statistickým úřadem.

Data průběžně aktualizujeme ze zdrojových rejstříků. Pokud v našem rejstříku objevíte nesprávný nebo nepřesný údaj, dejte nám prosím tuto informaci k dispozici na emailu info@iinfo.cz. Pokud máte výhrady ke zpracování vašich osobních údajů v našem rejstříku, kontaktujte nás prostřednictvím emailu info@iinfo.cz.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).