Hlavní navigace

Pavla Marková, IČO (87153149), sídlo Říčany

Základní informace

Název: Pavla Marková
Sídlo: Říčany
IČO: 87153149

Výpis údajů pro Pavla Marková z registru ekonomických subjektů

Základní údaje Pavla Marková

IČO: 87153149
Firma: Pavla Marková
Právní forma: Fyzická osoba podnikající dle živnostenského zákona
Okres: Praha-východ
Základní územní jednotka: Říčany
Počet zaměstnanců: Neuvedeno
Institucionální sektor: Osoby samostatně výdělečně činné
Datum vzniku: 15. 10. 2008

Sídlo Pavla Marková

Sídlo: Domažlická 1692/56, Říčany 25101

Obory činností NACE dle RES (Registr ekonomických subjektů)

Výroba, obchod a služby neuvedené v přílohách 1 až 3 živnostenského zákona
Poradenství v oblasti řízení

Výpis údajů pro Pavla Marková ze živnostenského rejstříku

Základní údaje Pavla Marková

IČO (identifikační číslo): 87153149
Jméno: Pavla Marková
Právní forma podnikání: Fyzická osoba podnikající dle živnostenského zákona
Vznik první živnosti: 15. 10. 2008
Celkový počet živností: 1
Aktivních živností: 1

Sídlo Pavla Marková

Sídlo: Dalmatská 1741, Úvaly 25082

Živnosti Pavla Marková

Živnost č. 1 Výroba, obchod a služby neuvedené v přílohách 1 až 3 živnostenského zákona

Obory činnosti
  • Poradenská a konzultační činnost, zpracování odborných studií a posudků
  • Výroba, obchod a služby jinde nezařazené
Druh živnosti živnost volná
Stav živnosti aktivní
Vznik oprávnění 15. 10. 2008

Statutární orgán Pavla Marková

Člen statutárního orgánu: Pavla Marková

Všechny údaje, které v našem rejstříku o firmách a živnostnících zobrazujeme, pocházejí z veřejně dostupných rejstříků. Kam patří obchodní rejstřík, Živnostenský rejstřík a Registr ekonomických subjektů provozovaný Statistickým úřadem.

Data průběžně aktualizujeme ze zdrojových rejstříků. Pokud v našem rejstříku objevíte nesprávný nebo nepřesný údaj, dejte nám prosím tuto informaci k dispozici na emailu info@iinfo.cz. Pokud máte výhrady ke zpracování vašich osobních údajů v našem rejstříku, kontaktujte nás prostřednictvím emailu info@iinfo.cz.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).