Hlavní navigace

Pavel Červinka, IČO (04398076), sídlo Olomouc

Základní informace

Název: Pavel Červinka
Sídlo: Olomouc
IČO: 04398076

Výpis údajů pro Pavel Červinka z registru ekonomických subjektů

Základní údaje Pavel Červinka

IČO: 04398076
Firma: Pavel Červinka
Právní forma: Fyzická osoba podnikající dle živnostenského zákona
Okres: Olomouc
Základní územní jednotka: Olomouc
Počet zaměstnanců: Bez zaměstnanců
Institucionální sektor: Osoby samostatně výdělečně činné
Datum vzniku: 14. 9. 2015

Sídlo Pavel Červinka

Sídlo: Karla Mareše 1373/2, Olomouc 77900

Obory činností NACE dle RES (Registr ekonomických subjektů)

Zprostředkování velkoobchodu a velkoobchod v zastoupení
Velkoobchod a maloobchod; opravy a údržba motorových vozidel

Výpis údajů pro Pavel Červinka ze živnostenského rejstříku

Základní údaje Pavel Červinka

IČO (identifikační číslo): 04398076
Jméno: Pavel Červinka
Právní forma podnikání: Fyzická osoba podnikající dle živnostenského zákona
Vznik první živnosti: 14. 9. 2015
Celkový počet živností: 1
Aktivních živností: 1

Sídlo Pavel Červinka

Sídlo: Karafiátová 511/20, Olomouc 77900

Živnosti Pavel Červinka

Živnost č. 1 Výroba, obchod a služby neuvedené v přílohách 1 až 3 živnostenského zákona

Obory činnosti
  • Zprostředkování obchodu a služeb
  • Výroba, obchod a služby jinde nezařazené
Druh živnosti živnost volná
Stav živnosti aktivní
Vznik oprávnění 14. 9. 2015

Statutární orgán Pavel Červinka

Člen statutárního orgánu: Pavel Červinka

Všechny údaje, které v našem rejstříku o firmách a živnostnících zobrazujeme, pocházejí z veřejně dostupných rejstříků. Kam patří obchodní rejstřík, Živnostenský rejstřík a Registr ekonomických subjektů provozovaný Statistickým úřadem.

Data průběžně aktualizujeme ze zdrojových rejstříků. Pokud v našem rejstříku objevíte nesprávný nebo nepřesný údaj, dejte nám prosím tuto informaci k dispozici na emailu info@iinfo.cz. Pokud máte výhrady ke zpracování vašich osobních údajů v našem rejstříku, kontaktujte nás prostřednictvím emailu info@iinfo.cz.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).