Hlavní navigace

Otokar Pípal, IČO (05203295), sídlo Humpolec

Základní informace

Název: Otokar Pípal
Sídlo: Humpolec
IČO: 05203295

Výpis údajů pro Otokar Pípal z registru ekonomických subjektů

Základní údaje Otokar Pípal

IČO: 05203295
Firma: Otokar Pípal
Právní forma: Fyzická osoba podnikající dle živnostenského zákona
Okres: Pelhřimov
Základní územní jednotka: Humpolec
Počet zaměstnanců: Bez zaměstnanců
Institucionální sektor: Osoby samostatně výdělečně činné
Datum vzniku: 24. 6. 2016

Sídlo Otokar Pípal

Sídlo: U Stadionu 1091, Humpolec 39601

Obory činností NACE dle RES (Registr ekonomických subjektů)

Fotografické činnosti
Ostatní profesní, vědecké a technické činnosti j. n.

Výpis údajů pro Otokar Pípal ze živnostenského rejstříku

Základní údaje Otokar Pípal

IČO (identifikační číslo): 05203295
Jméno: Otokar Pípal
Právní forma podnikání: Fyzická osoba podnikající dle živnostenského zákona
Vznik první živnosti: 24. 6. 2016
Celkový počet živností: 2
Aktivních živností: 2

Sídlo Otokar Pípal

Sídlo: U Stadionu 1091, Humpolec 39601

Živnosti Otokar Pípal

Živnost č. 1 Výroba, obchod a služby neuvedené v přílohách 1 až 3 živnostenského zákona

Obory činnosti
  • Fotografické služby
Druh živnosti živnost volná
Stav živnosti aktivní
Vznik oprávnění 13. 2. 2017

Živnost č. 2 Oceňování majetku pro věci nemovité

Druh živnosti živnost vázaná
Stav živnosti aktivní
Vznik oprávnění 24. 6. 2016

Statutární orgán Otokar Pípal

Člen statutárního orgánu: Otokar Pípal

Všechny údaje, které v našem rejstříku o firmách a živnostnících zobrazujeme, pocházejí z veřejně dostupných rejstříků. Kam patří obchodní rejstřík, Živnostenský rejstřík a Registr ekonomických subjektů provozovaný Statistickým úřadem.

Data průběžně aktualizujeme ze zdrojových rejstříků. Pokud v našem rejstříku objevíte nesprávný nebo nepřesný údaj, dejte nám prosím tuto informaci k dispozici na emailu info@iinfo.cz. Pokud máte výhrady ke zpracování vašich osobních údajů v našem rejstříku, kontaktujte nás prostřednictvím emailu info@iinfo.cz.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).