Hlavní navigace

Myslivecký spolek Věžná, IČO (43382266), sídlo Věžná

Základní informace

Název: Myslivecký spolek Věžná
Sídlo: Věžná
IČO: 43382266

Výpis údajů pro Myslivecký spolek Věžná z registru ekonomických subjektů

Základní údaje Myslivecký spolek Věžná

IČO: 43382266
Firma: Myslivecký spolek Věžná
Právní forma: Spolek
Okres: Žďár nad Sázavou
Základní územní jednotka: Věžná
Počet zaměstnanců: Neuvedeno
Institucionální sektor: Neziskové instituce sloužící domácnostem, národní soukromé
Datum vzniku: 19. 2. 1993

Sídlo Myslivecký spolek Věžná

Sídlo: 85, Věžná 59301

Obory činností NACE dle RES (Registr ekonomických subjektů)

Lov a odchyt divokých zvířat a související činnosti

Výpis údajů pro Myslivecký spolek Věžná ze živnostenského rejstříku

Výpis údajů pro Myslivecký spolek Věžná z obchodního rejstříku

Základní údaje Myslivecký spolek Věžná

Soud: Krajský soud v Brně 1. 1. 2014
Spisová značka: L 3357
IČO (identifikační číslo osoby): 43382266
Jméno: Myslivecký spolek Věžná
Právní forma: Spolek 1.1.2014
Zapsána dne: 1.1.2014

Sídlo Myslivecký spolek Věžná

Platnost údajů od - do
Adresa: 85, Věžná 59301, Česká republika 10.3.2016

Vedení firmy Myslivecký spolek Věžná

Statutární orgán Myslivecký spolek Věžná

myslivecký hospodář Zdeněk Honek
Ve funkci od 10.3.2016
Adresa 145, 59252 Rožná
místopředseda - pokladník Zdeněk Žák
Ve funkci od 10.3.2016
Adresa 32, 59301 Rožná
předseda - jednatel Ing. Tomáš Janeček
Ve funkci od 10.3.2016
Adresa 15, 59301 Věžná

Všechny údaje, které v našem rejstříku o firmách a živnostnících zobrazujeme, pocházejí z veřejně dostupných rejstříků. Kam patří obchodní rejstřík, Živnostenský rejstřík a Registr ekonomických subjektů provozovaný Statistickým úřadem.

Data průběžně aktualizujeme ze zdrojových rejstříků. Pokud v našem rejstříku objevíte nesprávný nebo nepřesný údaj, dejte nám prosím tuto informaci k dispozici na emailu info@iinfo.cz. Pokud máte výhrady ke zpracování vašich osobních údajů v našem rejstříku, kontaktujte nás prostřednictvím emailu info@iinfo.cz.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).