Hlavní navigace

Miroslava Hromádková, IČO (87382806), sídlo Hradec Králové

Základní informace

Název: Miroslava Hromádková
Sídlo: Hradec Králové
IČO: 87382806

Výpis údajů pro Miroslava Hromádková z registru ekonomických subjektů

Základní údaje Miroslava Hromádková

IČO: 87382806
Firma: Miroslava Hromádková
Právní forma: Fyzická osoba podnikající dle živnostenského zákona
Okres: Hradec Králové
Základní územní jednotka: Hradec Králové
Počet zaměstnanců: Bez zaměstnanců
Institucionální sektor: Osoby samostatně výdělečně činné
Datum vzniku: 19. 10. 2010

Sídlo Miroslava Hromádková

Sídlo: Na Zahrádkách 228/10, Hradec Králové 50341

Obory činností NACE dle RES (Registr ekonomických subjektů)

Činnosti v oblasti nemovitostí

Výpis údajů pro Miroslava Hromádková ze živnostenského rejstříku

Základní údaje Miroslava Hromádková

IČO (identifikační číslo): 87382806
Jméno: Miroslava Hromádková
Právní forma podnikání: Fyzická osoba podnikající dle živnostenského zákona
Vznik první živnosti: 19. 10. 2010
Celkový počet živností: 1
Aktivních živností: 1

Sídlo Miroslava Hromádková

Sídlo: Na Zahrádkách 228/10, Hradec Králové 50341

Živnosti Miroslava Hromádková

Živnost č. 1 Výroba, obchod a služby neuvedené v přílohách 1 až 3 živnostenského zákona

Obory činnosti
  • Nákup, prodej, správa a údržba nemovitostí
Druh živnosti živnost volná
Stav živnosti aktivní
Vznik oprávnění 19. 10. 2010

Statutární orgán Miroslava Hromádková

Člen statutárního orgánu: Miroslava Hromádková

Všechny údaje, které v našem rejstříku o firmách a živnostnících zobrazujeme, pocházejí z veřejně dostupných rejstříků. Kam patří obchodní rejstřík, Živnostenský rejstřík a Registr ekonomických subjektů provozovaný Statistickým úřadem.

Data průběžně aktualizujeme ze zdrojových rejstříků. Pokud v našem rejstříku objevíte nesprávný nebo nepřesný údaj, dejte nám prosím tuto informaci k dispozici na emailu info@iinfo.cz. Pokud máte výhrady ke zpracování vašich osobních údajů v našem rejstříku, kontaktujte nás prostřednictvím emailu info@iinfo.cz.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).