Hlavní navigace

Miroslava Beranová, IČO (74300059), sídlo Praha

Základní informace

Název: Miroslava Beranová
Sídlo: Praha
IČO: 74300059

Výpis údajů pro Miroslava Beranová z registru ekonomických subjektů

Základní údaje Miroslava Beranová

IČO: 74300059
Firma: Miroslava Beranová
Právní forma: Fyzická osoba podnikající dle živnostenského zákona
Okres: Praha
Základní územní jednotka: Praha 21
Počet zaměstnanců: Neuvedeno
Institucionální sektor: Osoby samostatně výdělečně činné
Datum vzniku: 27. 12. 2006

Sídlo Miroslava Beranová

Sídlo: Barchovická 1402, Praha 19016

Obory činností NACE dle RES (Registr ekonomických subjektů)

Výroba ostatních porcelánových a keramických výrobků

Výpis údajů pro Miroslava Beranová ze živnostenského rejstříku

Základní údaje Miroslava Beranová

IČO (identifikační číslo): 74300059
Jméno: Miroslava Beranová
Právní forma podnikání: Fyzická osoba podnikající dle živnostenského zákona
Vznik první živnosti: 27. 12. 2006
Celkový počet živností: 2
Aktivních živností: 1

Sídlo Miroslava Beranová

Sídlo: Barchovická 1402, Praha 19016

Živnosti Miroslava Beranová

Živnost č. 1 Výroba, obchod a služby neuvedené v přílohách 1 až 3 živnostenského zákona

Obory činnosti
  • Výroba porcelánových, keramických a sádrových výrobků (kromě pro stavebnictví)
Druh živnosti živnost volná
Stav živnosti přerušená
Vznik oprávnění 27. 12. 2006
Přerušeno od 22. 11. 2019

Statutární orgán Miroslava Beranová

Člen statutárního orgánu: Miroslava Beranová

Všechny údaje, které v našem rejstříku o firmách a živnostnících zobrazujeme, pocházejí z veřejně dostupných rejstříků. Kam patří obchodní rejstřík, Živnostenský rejstřík a Registr ekonomických subjektů provozovaný Statistickým úřadem.

Data průběžně aktualizujeme ze zdrojových rejstříků. Pokud v našem rejstříku objevíte nesprávný nebo nepřesný údaj, dejte nám prosím tuto informaci k dispozici na emailu info@iinfo.cz. Pokud máte výhrady ke zpracování vašich osobních údajů v našem rejstříku, kontaktujte nás prostřednictvím emailu info@iinfo.cz.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).