Hlavní navigace

Miroslav Procházka, IČO (71355898), sídlo Rožmitál pod Třemšínem

Základní informace

Název: Miroslav Procházka
Sídlo: Rožmitál pod Třemšínem
IČO: 71355898

Výpis údajů pro Miroslav Procházka z registru ekonomických subjektů

Základní údaje Miroslav Procházka

IČO: 71355898
Firma: Miroslav Procházka
Právní forma: Fyzická osoba podnikající dle živnostenského zákona
Okres: Příbram
Základní územní jednotka: Rožmitál pod Třemšínem
Počet zaměstnanců: Bez zaměstnanců
Institucionální sektor: Osoby samostatně výdělečně činné
Datum vzniku: 14. 5. 2004

Sídlo Miroslav Procházka

Sídlo: Klikova 506, Rožmitál pod Třemšínem 26242

Obory činností NACE dle RES (Registr ekonomických subjektů)

Truhlářské práce
Pokrývačské práce

Výpis údajů pro Miroslav Procházka ze živnostenského rejstříku

Základní údaje Miroslav Procházka

IČO (identifikační číslo): 71355898
Jméno: Miroslav Procházka
Právní forma podnikání: Fyzická osoba podnikající dle živnostenského zákona
Vznik první živnosti: 14. 5. 2004
Celkový počet živností: 2
Aktivních živností: 2

Sídlo Miroslav Procházka

Sídlo: Klikova 506, Rožmitál pod Třemšínem 26242

Živnosti Miroslav Procházka

Živnost č. 1 Pokrývačství, tesařství

Druh živnosti živnost řemeslná
Stav živnosti aktivní
Vznik oprávnění 1. 4. 2019

Živnost č. 2 Truhlářství, podlahářství

Druh živnosti živnost řemeslná
Stav živnosti aktivní
Vznik oprávnění 1. 6. 2004

Statutární orgán Miroslav Procházka

Člen statutárního orgánu: Miroslav Procházka

Všechny údaje, které v našem rejstříku o firmách a živnostnících zobrazujeme, pocházejí z veřejně dostupných rejstříků. Kam patří obchodní rejstřík, Živnostenský rejstřík a Registr ekonomických subjektů provozovaný Statistickým úřadem.

Data průběžně aktualizujeme ze zdrojových rejstříků. Pokud v našem rejstříku objevíte nesprávný nebo nepřesný údaj, dejte nám prosím tuto informaci k dispozici na emailu info@iinfo.cz. Pokud máte výhrady ke zpracování vašich osobních údajů v našem rejstříku, kontaktujte nás prostřednictvím emailu info@iinfo.cz.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).