Hlavní navigace

Miroslav Janský, IČO (40835502), sídlo Praha

Základní informace

Název: Miroslav Janský
Sídlo: Praha
IČO: 40835502

Výpis údajů pro Miroslav Janský z registru ekonomických subjektů

Základní údaje Miroslav Janský

IČO: 40835502
Firma: Miroslav Janský
Právní forma: Fyzická osoba podnikající dle živnostenského zákona
Okres: Praha
Základní územní jednotka: Praha 4
Počet zaměstnanců: Neuvedeno
Institucionální sektor: Osoby samostatně výdělečně činné
Datum vzniku: 16. 6. 1991

Sídlo Miroslav Janský

Sídlo: Týmlova 423/2, Praha 14000

Obory činností NACE dle RES (Registr ekonomických subjektů)

Zprostředkování velkoobchodu a velkoobchod v zastoupení
Reklamní činnosti
Činnosti reklamních agentur

Výpis údajů pro Miroslav Janský ze živnostenského rejstříku

Základní údaje Miroslav Janský

IČO (identifikační číslo): 40835502
Jméno: Miroslav Janský
Právní forma podnikání: Fyzická osoba podnikající dle živnostenského zákona
Vznik první živnosti: 16. 6. 1991
Celkový počet živností: 1
Aktivních živností: 1

Sídlo Miroslav Janský

Sídlo: Týmlova 423/2, Praha 14000

Živnosti Miroslav Janský

Živnost č. 1 Výroba, obchod a služby neuvedené v přílohách 1 až 3 živnostenského zákona

Obory činnosti
  • Zprostředkování obchodu a služeb
  • Reklamní činnost, marketing, mediální zastoupení
Druh živnosti živnost volná
Stav živnosti přerušená
Vznik oprávnění 2. 12. 2009
Přerušeno od 30. 4. 2015

Statutární orgán Miroslav Janský

Člen statutárního orgánu: Miroslav Janský

Všechny údaje, které v našem rejstříku o firmách a živnostnících zobrazujeme, pocházejí z veřejně dostupných rejstříků. Kam patří obchodní rejstřík, Živnostenský rejstřík a Registr ekonomických subjektů provozovaný Statistickým úřadem.

Data průběžně aktualizujeme ze zdrojových rejstříků. Pokud v našem rejstříku objevíte nesprávný nebo nepřesný údaj, dejte nám prosím tuto informaci k dispozici na emailu info@iinfo.cz. Pokud máte výhrady ke zpracování vašich osobních údajů v našem rejstříku, kontaktujte nás prostřednictvím emailu info@iinfo.cz.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).