Hlavní navigace

Miloslav Prokop, IČO (47179317), sídlo Komorní Lhotka

Základní informace

Název: Miloslav Prokop
Sídlo: Komorní Lhotka
IČO: 47179317

Výpis údajů pro Miloslav Prokop z registru ekonomických subjektů

Základní údaje Miloslav Prokop

IČO: 47179317
Firma: Miloslav Prokop
Právní forma: Fyzická osoba podnikající dle živnostenského zákona
Okres: Frýdek-Místek
Základní územní jednotka: Komorní Lhotka
Počet zaměstnanců: Neuvedeno
Institucionální sektor: Osoby samostatně výdělečně činné
Datum vzniku: 15. 2. 1993

Sídlo Miloslav Prokop

Sídlo: 185, Komorní Lhotka 73953

Obory činností NACE dle RES (Registr ekonomických subjektů)

Zprostředkování velkoobchodu a velkoobchod v zastoupení
Velkoobchod a maloobchod; opravy a údržba motorových vozidel

Výpis údajů pro Miloslav Prokop ze živnostenského rejstříku

Základní údaje Miloslav Prokop

IČO (identifikační číslo): 47179317
Jméno: Miloslav Prokop
Právní forma podnikání: Fyzická osoba podnikající dle živnostenského zákona
Vznik první živnosti: 15. 2. 1993
Celkový počet živností: 5
Aktivních živností: 1

Sídlo Miloslav Prokop

Sídlo: 185, Komorní Lhotka 73953

Živnosti Miloslav Prokop

Živnost č. 1 Výroba, obchod a služby neuvedené v přílohách 1 až 3 živnostenského zákona

Obory činnosti
  • Zprostředkování obchodu a služeb
  • Velkoobchod a maloobchod
Druh živnosti živnost volná
Stav živnosti aktivní
Vznik oprávnění 31. 3. 2014

Statutární orgán Miloslav Prokop

Člen statutárního orgánu: Miloslav Prokop

Všechny údaje, které v našem rejstříku o firmách a živnostnících zobrazujeme, pocházejí z veřejně dostupných rejstříků. Kam patří obchodní rejstřík, Živnostenský rejstřík a Registr ekonomických subjektů provozovaný Statistickým úřadem.

Data průběžně aktualizujeme ze zdrojových rejstříků. Pokud v našem rejstříku objevíte nesprávný nebo nepřesný údaj, dejte nám prosím tuto informaci k dispozici na emailu info@iinfo.cz. Pokud máte výhrady ke zpracování vašich osobních údajů v našem rejstříku, kontaktujte nás prostřednictvím emailu info@iinfo.cz.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).