Hlavní navigace

Milan Šlechta, IČO (02675455), sídlo Žatec

Základní informace

Název: Milan Šlechta
Sídlo: Žatec
IČO: 02675455

Výpis údajů pro Milan Šlechta z registru ekonomických subjektů

Základní údaje Milan Šlechta

IČO: 02675455
Firma: Milan Šlechta
Právní forma: Fyzická osoba podnikající dle živnostenského zákona
Okres: Louny
Základní územní jednotka: Žatec
Počet zaměstnanců: Neuvedeno
Institucionální sektor: Osoby samostatně výdělečně činné
Datum vzniku: 19. 2. 2014

Sídlo Milan Šlechta

Sídlo: Purkyněho 1548, Žatec 43801

Obory činností NACE dle RES (Registr ekonomických subjektů)

Výroba, obchod a služby neuvedené v přílohách 1 až 3 živnostenského zákona
Pronájem a správa vlastních nebo pronajatých nemovitostí

Výpis údajů pro Milan Šlechta ze živnostenského rejstříku

Základní údaje Milan Šlechta

IČO (identifikační číslo): 02675455
Jméno: Milan Šlechta
Právní forma podnikání: Fyzická osoba podnikající dle živnostenského zákona
Vznik první živnosti: 19. 2. 2014
Celkový počet živností: 1
Aktivních živností: 1

Sídlo Milan Šlechta

Sídlo: Purkyněho 1548, Žatec 43801

Živnosti Milan Šlechta

Živnost č. 1 Výroba, obchod a služby neuvedené v přílohách 1 až 3 živnostenského zákona

Obory činnosti
  • Zprostředkování obchodu a služeb
  • Nákup, prodej, správa a údržba nemovitostí
Druh živnosti živnost volná
Stav živnosti přerušená
Vznik oprávnění 19. 2. 2014
Přerušeno od 12. 10. 2020

Statutární orgán Milan Šlechta

Člen statutárního orgánu: Milan Šlechta

Všechny údaje, které v našem rejstříku o firmách a živnostnících zobrazujeme, pocházejí z veřejně dostupných rejstříků. Kam patří obchodní rejstřík, Živnostenský rejstřík a Registr ekonomických subjektů provozovaný Statistickým úřadem.

Data průběžně aktualizujeme ze zdrojových rejstříků. Pokud v našem rejstříku objevíte nesprávný nebo nepřesný údaj, dejte nám prosím tuto informaci k dispozici na emailu info@iinfo.cz. Pokud máte výhrady ke zpracování vašich osobních údajů v našem rejstříku, kontaktujte nás prostřednictvím emailu info@iinfo.cz.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).