Hlavní navigace

Mgr. Ludmila Šrámková, IČO (11543710), sídlo Opava

Základní informace

Název: Mgr. Ludmila Šrámková
Sídlo: Opava
IČO: 11543710

Výpis údajů pro Mgr. Ludmila Šrámková z registru ekonomických subjektů

Základní údaje Mgr. Ludmila Šrámková

IČO: 11543710
Firma: Mgr. Ludmila Šrámková
Právní forma: Fyzická osoba podnikající dle živnostenského zákona
Okres: Opava
Základní územní jednotka: Opava (nečleněná část města)
Počet zaměstnanců: Neuvedeno
Institucionální sektor: Osoby samostatně výdělečně činné
Datum vzniku: 15. 8. 1990

Sídlo Mgr. Ludmila Šrámková

Sídlo: Sladkého 1821/13, Opava 74601

Obory činností NACE dle RES (Registr ekonomických subjektů)

Ostatní vzdělávání

Výpis údajů pro Mgr. Ludmila Šrámková ze živnostenského rejstříku

Základní údaje Mgr. Ludmila Šrámková

IČO (identifikační číslo): 11543710
Jméno: Mgr. Ludmila Šrámková
Právní forma podnikání: Fyzická osoba podnikající dle živnostenského zákona
Vznik první živnosti: 15. 8. 1990
Celkový počet živností: 2
Aktivních živností: 1

Sídlo Mgr. Ludmila Šrámková

Sídlo: Sladkého 1821/13, Opava 74601

Živnosti Mgr. Ludmila Šrámková

Živnost č. 1 Výroba, obchod a služby neuvedené v přílohách 1 až 3 živnostenského zákona

Obory činnosti
  • Mimoškolní výchova a vzdělávání, pořádání kurzů, školení, včetně lektorské činnosti
Druh živnosti živnost volná
Stav živnosti aktivní
Vznik oprávnění 21. 10. 1993

Statutární orgán Mgr. Ludmila Šrámková

Člen statutárního orgánu: Mgr. Ludmila Šrámková

Všechny údaje, které v našem rejstříku o firmách a živnostnících zobrazujeme, pocházejí z veřejně dostupných rejstříků. Kam patří obchodní rejstřík, Živnostenský rejstřík a Registr ekonomických subjektů provozovaný Statistickým úřadem.

Data průběžně aktualizujeme ze zdrojových rejstříků. Pokud v našem rejstříku objevíte nesprávný nebo nepřesný údaj, dejte nám prosím tuto informaci k dispozici na emailu info@iinfo.cz. Pokud máte výhrady ke zpracování vašich osobních údajů v našem rejstříku, kontaktujte nás prostřednictvím emailu info@iinfo.cz.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).