Hlavní navigace

Martin Kotačka, IČO (03937674), sídlo Křepice

Základní informace

Název: Martin Kotačka
Sídlo: Křepice
IČO: 03937674

Výpis údajů pro Martin Kotačka z registru ekonomických subjektů

Základní údaje Martin Kotačka

IČO: 03937674
Firma: Martin Kotačka
Právní forma: Fyzická osoba podnikající dle živnostenského zákona
Okres: Břeclav
Základní územní jednotka: Křepice
Počet zaměstnanců: Neuvedeno
Institucionální sektor: Osoby samostatně výdělečně činné
Datum vzniku: 30. 3. 2015

Sídlo Martin Kotačka

Sídlo: 117, Křepice 69165

Obory činností NACE dle RES (Registr ekonomických subjektů)

Příprava staveniště
Truhlářské práce

Výpis údajů pro Martin Kotačka ze živnostenského rejstříku

Základní údaje Martin Kotačka

IČO (identifikační číslo): 03937674
Jméno: Martin Kotačka
Právní forma podnikání: Fyzická osoba podnikající dle živnostenského zákona
Vznik první živnosti: 30. 3. 2015
Celkový počet živností: 2
Aktivních živností: 2

Sídlo Martin Kotačka

Sídlo: 117, Křepice 69165

Živnosti Martin Kotačka

Živnost č. 1 Truhlářství, podlahářství

Druh živnosti živnost řemeslná
Stav živnosti aktivní
Vznik oprávnění 30. 3. 2015

Živnost č. 2 Výroba, obchod a služby neuvedené v přílohách 1 až 3 živnostenského zákona

Obory činnosti
  • Přípravné a dokončovací stavební práce, specializované stavební činnosti
Druh živnosti živnost volná
Stav živnosti aktivní
Vznik oprávnění 30. 3. 2015

Statutární orgán Martin Kotačka

Člen statutárního orgánu: Martin Kotačka

Všechny údaje, které v našem rejstříku o firmách a živnostnících zobrazujeme, pocházejí z veřejně dostupných rejstříků. Kam patří obchodní rejstřík, Živnostenský rejstřík a Registr ekonomických subjektů provozovaný Statistickým úřadem.

Data průběžně aktualizujeme ze zdrojových rejstříků. Pokud v našem rejstříku objevíte nesprávný nebo nepřesný údaj, dejte nám prosím tuto informaci k dispozici na emailu info@iinfo.cz. Pokud máte výhrady ke zpracování vašich osobních údajů v našem rejstříku, kontaktujte nás prostřednictvím emailu info@iinfo.cz.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).