Hlavní navigace

Markéta Rychlá, IČO (04858735), sídlo Srbice

Základní informace

Název: Markéta Rychlá
Sídlo: Srbice
IČO: 04858735

Výpis údajů pro Markéta Rychlá z registru ekonomických subjektů

Základní údaje Markéta Rychlá

IČO: 04858735
Firma: Markéta Rychlá
Právní forma: Fyzická osoba podnikající dle živnostenského zákona
Okres: Teplice
Základní územní jednotka: Srbice
Počet zaměstnanců: Bez zaměstnanců
Institucionální sektor: Osoby samostatně výdělečně činné
Datum vzniku: 29. 2. 2016

Sídlo Markéta Rychlá

Sídlo: 92, Srbice 41501

Obory činností NACE dle RES (Registr ekonomických subjektů)

Výroba oděvů, kromě kožešinových výrobků
Velkoobchod a maloobchod; opravy a údržba motorových vozidel

Výpis údajů pro Markéta Rychlá ze živnostenského rejstříku

Základní údaje Markéta Rychlá

IČO (identifikační číslo): 04858735
Jméno: Markéta Rychlá
Právní forma podnikání: Fyzická osoba podnikající dle živnostenského zákona
Vznik první živnosti: 29. 2. 2016
Celkový počet živností: 1
Aktivních živností: 1

Sídlo Markéta Rychlá

Sídlo: 92, Srbice 41501

Živnosti Markéta Rychlá

Živnost č. 1 Výroba, obchod a služby neuvedené v přílohách 1 až 3 živnostenského zákona

Obory činnosti
  • Výroba textilií, textilních výrobků, oděvů a oděvních doplňků
  • Velkoobchod a maloobchod
  • Výroba, obchod a služby jinde nezařazené
Druh živnosti živnost volná
Stav živnosti aktivní
Vznik oprávnění 29. 2. 2016

Statutární orgán Markéta Rychlá

Člen statutárního orgánu: Markéta Rychlá

Všechny údaje, které v našem rejstříku o firmách a živnostnících zobrazujeme, pocházejí z veřejně dostupných rejstříků. Kam patří obchodní rejstřík, Živnostenský rejstřík a Registr ekonomických subjektů provozovaný Statistickým úřadem.

Data průběžně aktualizujeme ze zdrojových rejstříků. Pokud v našem rejstříku objevíte nesprávný nebo nepřesný údaj, dejte nám prosím tuto informaci k dispozici na emailu info@iinfo.cz. Pokud máte výhrady ke zpracování vašich osobních údajů v našem rejstříku, kontaktujte nás prostřednictvím emailu info@iinfo.cz.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).