Hlavní navigace

Markéta Krulická, IČO (60106077), sídlo Ždírec nad Doubravou

Základní informace

Název: Markéta Krulická
Sídlo: Ždírec nad Doubravou
IČO: 60106077

Výpis údajů pro Markéta Krulická z registru ekonomických subjektů

Základní údaje Markéta Krulická

IČO: 60106077
Firma: Markéta Krulická
Právní forma: Fyzická osoba podnikající dle živnostenského zákona
Okres: Havlíčkův Brod
Základní územní jednotka: Ždírec nad Doubravou
Počet zaměstnanců: Neuvedeno
Institucionální sektor: Osoby samostatně výdělečně činné
Datum vzniku: 27. 2. 1995

Sídlo Markéta Krulická

Sídlo: Ve Vilkách 526, Ždírec nad Doubravou 58263

Obory činností NACE dle RES (Registr ekonomických subjektů)

Velkoobchod a maloobchod; opravy a údržba motorových vozidel

Výpis údajů pro Markéta Krulická ze živnostenského rejstříku

Základní údaje Markéta Krulická

IČO (identifikační číslo): 60106077
Jméno: Markéta Krulická
Právní forma podnikání: Fyzická osoba podnikající dle živnostenského zákona
Vznik první živnosti: 27. 2. 1995
Celkový počet živností: 2
Aktivních živností: 1

Sídlo Markéta Krulická

Sídlo: Ve Vilkách 526, Ždírec nad Doubravou 58263

Živnosti Markéta Krulická

Živnost č. 1 Výroba, obchod a služby neuvedené v přílohách 1 až 3 živnostenského zákona

Obory činnosti
  • Velkoobchod a maloobchod
Druh živnosti živnost volná
Stav živnosti přerušená
Vznik oprávnění 27. 2. 1995
Přerušeno od 1. 9. 2016

Statutární orgán Markéta Krulická

Člen statutárního orgánu: Markéta Krulická

Všechny údaje, které v našem rejstříku o firmách a živnostnících zobrazujeme, pocházejí z veřejně dostupných rejstříků. Kam patří obchodní rejstřík, Živnostenský rejstřík a Registr ekonomických subjektů provozovaný Statistickým úřadem.

Data průběžně aktualizujeme ze zdrojových rejstříků. Pokud v našem rejstříku objevíte nesprávný nebo nepřesný údaj, dejte nám prosím tuto informaci k dispozici na emailu info@iinfo.cz. Pokud máte výhrady ke zpracování vašich osobních údajů v našem rejstříku, kontaktujte nás prostřednictvím emailu info@iinfo.cz.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).