Hlavní navigace

Markéta Hartmannová, IČO (87308037), sídlo Praha

Základní informace

Název: Markéta Hartmannová
Sídlo: Praha
IČO: 87308037

Výpis údajů pro Markéta Hartmannová z registru ekonomických subjektů

Základní údaje Markéta Hartmannová

IČO: 87308037
Firma: Markéta Hartmannová
Právní forma: Fyzická osoba podnikající dle živnostenského zákona
Okres: Praha
Základní územní jednotka: Praha 8
Počet zaměstnanců: Bez zaměstnanců
Institucionální sektor: Osoby samostatně výdělečně činné
Datum vzniku: 13. 9. 2010

Sídlo Markéta Hartmannová

Sídlo: Na stráži 2379/30, Praha 18000

Obory činností NACE dle RES (Registr ekonomických subjektů)

Reklamní činnosti
Ostatní profesní, vědecké a technické činnosti

Výpis údajů pro Markéta Hartmannová ze živnostenského rejstříku

Základní údaje Markéta Hartmannová

IČO (identifikační číslo): 87308037
Jméno: Markéta Hartmannová
Právní forma podnikání: Fyzická osoba podnikající dle živnostenského zákona
Vznik první živnosti: 13. 9. 2010
Celkový počet živností: 1
Aktivních živností: 1

Živnosti Markéta Hartmannová

Živnost č. 1 Výroba, obchod a služby neuvedené v přílohách 1 až 3 živnostenského zákona

Obory činnosti
  • Zprostředkování obchodu a služeb
  • Reklamní činnost, marketing, mediální zastoupení
  • Návrhářská, designérská, aranžérská činnost a modeling
Druh živnosti živnost volná
Stav živnosti aktivní
Vznik oprávnění 13. 9. 2010

Statutární orgán Markéta Hartmannová

Člen statutárního orgánu: Markéta Hartmannová

Všechny údaje, které v našem rejstříku o firmách a živnostnících zobrazujeme, pocházejí z veřejně dostupných rejstříků. Kam patří obchodní rejstřík, Živnostenský rejstřík a Registr ekonomických subjektů provozovaný Statistickým úřadem.

Data průběžně aktualizujeme ze zdrojových rejstříků. Pokud v našem rejstříku objevíte nesprávný nebo nepřesný údaj, dejte nám prosím tuto informaci k dispozici na emailu info@iinfo.cz. Pokud máte výhrady ke zpracování vašich osobních údajů v našem rejstříku, kontaktujte nás prostřednictvím emailu info@iinfo.cz.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).