Hlavní navigace

Markéta Cukrová, IČO (04890795), sídlo Praha

Základní informace

Název: Markéta Cukrová
Sídlo: Praha
IČO: 04890795

Výpis údajů pro Markéta Cukrová z registru ekonomických subjektů

Základní údaje Markéta Cukrová

IČO: 04890795
Firma: Markéta Cukrová
Právní forma: Fyzická osoba podnikající dle živnostenského zákona
Okres: Praha
Základní územní jednotka: Praha 2
Počet zaměstnanců: Bez zaměstnanců
Institucionální sektor: Osoby samostatně výdělečně činné
Datum vzniku: 9. 3. 2016

Sídlo Markéta Cukrová

Sídlo: Krkonošská 1529/2, Praha 12000

Obory činností NACE dle RES (Registr ekonomických subjektů)

Podpůrné činnosti pro scénická umění

Výpis údajů pro Markéta Cukrová ze živnostenského rejstříku

Základní údaje Markéta Cukrová

IČO (identifikační číslo): 04890795
Jméno: Markéta Cukrová
Právní forma podnikání: Fyzická osoba podnikající dle živnostenského zákona
Vznik první živnosti: 9. 3. 2016
Celkový počet živností: 1
Aktivních živností: 1

Sídlo Markéta Cukrová

Sídlo: Krkonošská 1529/2, Praha 12000

Živnosti Markéta Cukrová

Živnost č. 1 Výroba, obchod a služby neuvedené v přílohách 1 až 3 živnostenského zákona

Obory činnosti
  • Provozování kulturních, kulturně-vzdělávacích a zábavních zařízení, pořádání kulturních produkcí, zábav, výstav, veletrhů, přehlídek, prodejních a obdobných akcí
Druh živnosti živnost volná
Stav živnosti aktivní
Vznik oprávnění 9. 3. 2016

Statutární orgán Markéta Cukrová

Člen statutárního orgánu: Markéta Cukrová

Všechny údaje, které v našem rejstříku o firmách a živnostnících zobrazujeme, pocházejí z veřejně dostupných rejstříků. Kam patří obchodní rejstřík, Živnostenský rejstřík a Registr ekonomických subjektů provozovaný Statistickým úřadem.

Data průběžně aktualizujeme ze zdrojových rejstříků. Pokud v našem rejstříku objevíte nesprávný nebo nepřesný údaj, dejte nám prosím tuto informaci k dispozici na emailu info@iinfo.cz. Pokud máte výhrady ke zpracování vašich osobních údajů v našem rejstříku, kontaktujte nás prostřednictvím emailu info@iinfo.cz.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).