Hlavní navigace

Marcela Krouparová, IČO (03288846), sídlo Žihobce

Základní informace

Název: Marcela Krouparová
Sídlo: Žihobce
IČO: 03288846

Výpis údajů pro Marcela Krouparová z registru ekonomických subjektů

Základní údaje Marcela Krouparová

IČO: 03288846
Firma: Marcela Krouparová
Právní forma: Fyzická osoba podnikající dle živnostenského zákona
Okres: Klatovy
Základní územní jednotka: Žihobce
Počet zaměstnanců: Neuvedeno
Institucionální sektor: Osoby samostatně výdělečně činné
Datum vzniku: 11. 8. 2014

Sídlo Marcela Krouparová

Sídlo: 31, Žihobce 34201

Obory činností NACE dle RES (Registr ekonomických subjektů)

Výroba, obchod a služby neuvedené v přílohách 1 až 3 živnostenského zákona

Výpis údajů pro Marcela Krouparová ze živnostenského rejstříku

Základní údaje Marcela Krouparová

IČO (identifikační číslo): 03288846
Jméno: Marcela Krouparová
Právní forma podnikání: Fyzická osoba podnikající dle živnostenského zákona
Vznik první živnosti: 11. 8. 2014
Celkový počet živností: 2
Aktivních živností: 1

Sídlo Marcela Krouparová

Sídlo: 31, Žihobce 34201

Živnosti Marcela Krouparová

Živnost č. 1 Výroba, obchod a služby neuvedené v přílohách 1 až 3 živnostenského zákona

Obory činnosti
  • Poradenská a konzultační činnost, zpracování odborných studií a posudků
  • Zprostředkování obchodu a služeb
Druh živnosti živnost volná
Stav živnosti aktivní
Vznik oprávnění 11. 8. 2014

Statutární orgán Marcela Krouparová

Člen statutárního orgánu: Marcela Harantová

Všechny údaje, které v našem rejstříku o firmách a živnostnících zobrazujeme, pocházejí z veřejně dostupných rejstříků. Kam patří obchodní rejstřík, Živnostenský rejstřík a Registr ekonomických subjektů provozovaný Statistickým úřadem.

Data průběžně aktualizujeme ze zdrojových rejstříků. Pokud v našem rejstříku objevíte nesprávný nebo nepřesný údaj, dejte nám prosím tuto informaci k dispozici na emailu info@iinfo.cz. Pokud máte výhrady ke zpracování vašich osobních údajů v našem rejstříku, kontaktujte nás prostřednictvím emailu info@iinfo.cz.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).