Hlavní navigace

Lukáš Řepka, IČO (87025710), sídlo Liberec

Základní informace

Název: Lukáš Řepka
Sídlo: Liberec
IČO: 87025710

Výpis údajů pro Lukáš Řepka z registru ekonomických subjektů

Základní údaje Lukáš Řepka

IČO: 87025710
Firma: Lukáš Řepka
Právní forma: Fyzická osoba podnikající dle živnostenského zákona
Okres: Liberec
Základní územní jednotka: Liberec (nečleněné město)
Počet zaměstnanců: Neuvedeno
Institucionální sektor: Osoby samostatně výdělečně činné
Datum vzniku: 1. 9. 2008

Sídlo Lukáš Řepka

Sídlo: Soukenická 725/3, Liberec 46006

Obory činností NACE dle RES (Registr ekonomických subjektů)

Ostatní finanční činnosti
Účetnické a auditorské činnosti; daňové poradenství
Ostatní profesní, vědecké a technické činnosti j. n.

Výpis údajů pro Lukáš Řepka ze živnostenského rejstříku

Základní údaje Lukáš Řepka

IČO (identifikační číslo): 87025710
Jméno: Lukáš Řepka
Právní forma podnikání: Fyzická osoba podnikající dle živnostenského zákona
Vznik první živnosti: 1. 9. 2008
Celkový počet živností: 1
Aktivních živností: 1

Sídlo Lukáš Řepka

Sídlo: Soukenická 725/3, Liberec 46006

Živnosti Lukáš Řepka

Živnost č. 1 Výroba, obchod a služby neuvedené v přílohách 1 až 3 živnostenského zákona

Obory činnosti
  • Poradenská a konzultační činnost, zpracování odborných studií a posudků
Druh živnosti živnost volná
Stav živnosti přerušená
Vznik oprávnění 1. 9. 2008
Přerušeno od 18. 5. 2016

Statutární orgán Lukáš Řepka

Člen statutárního orgánu: Lukáš Řepka

Všechny údaje, které v našem rejstříku o firmách a živnostnících zobrazujeme, pocházejí z veřejně dostupných rejstříků. Kam patří obchodní rejstřík, Živnostenský rejstřík a Registr ekonomických subjektů provozovaný Statistickým úřadem.

Data průběžně aktualizujeme ze zdrojových rejstříků. Pokud v našem rejstříku objevíte nesprávný nebo nepřesný údaj, dejte nám prosím tuto informaci k dispozici na emailu info@iinfo.cz. Pokud máte výhrady ke zpracování vašich osobních údajů v našem rejstříku, kontaktujte nás prostřednictvím emailu info@iinfo.cz.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).