Hlavní navigace

Lukáš Průcha, IČO (03959431), sídlo Jihlava

Základní informace

Název: Lukáš Průcha
Sídlo: Jihlava
IČO: 03959431

Výpis údajů pro Lukáš Průcha z registru ekonomických subjektů

Základní údaje Lukáš Průcha

IČO: 03959431
Firma: Lukáš Průcha
Právní forma: Fyzická osoba podnikající dle živnostenského zákona
Okres: Jihlava
Základní územní jednotka: Jihlava
Počet zaměstnanců: Neuvedeno
Institucionální sektor: Osoby samostatně výdělečně činné
Datum vzniku: 2. 4. 2015

Sídlo Lukáš Průcha

Sídlo: Březinova 3650/22, Jihlava 58601

Obory činností NACE dle RES (Registr ekonomických subjektů)

Výroba kovových konstrukcí a kovodělných výrobků, kromě strojů a zařízení
Opravy a údržba motorových vozidel, kromě motocyklů

Výpis údajů pro Lukáš Průcha ze živnostenského rejstříku

Základní údaje Lukáš Průcha

IČO (identifikační číslo): 03959431
Jméno: Lukáš Průcha
Právní forma podnikání: Fyzická osoba podnikající dle živnostenského zákona
Vznik první živnosti: 2. 4. 2015
Celkový počet živností: 2
Aktivních živností: 2

Sídlo Lukáš Průcha

Sídlo: Březinova 3650/22, Jihlava 58601

Živnosti Lukáš Průcha

Živnost č. 1 Klempířství a oprava karoserií

Druh živnosti živnost řemeslná
Stav živnosti aktivní
Vznik oprávnění 2. 4. 2015

Živnost č. 2 Výroba, obchod a služby neuvedené v přílohách 1 až 3 živnostenského zákona

Obory činnosti
  • Výroba kovových konstrukcí a kovodělných výrobků
Druh živnosti živnost volná
Stav živnosti aktivní
Vznik oprávnění 2. 4. 2015

Všechny údaje, které v našem rejstříku o firmách a živnostnících zobrazujeme, pocházejí z veřejně dostupných rejstříků. Kam patří obchodní rejstřík, Živnostenský rejstřík a Registr ekonomických subjektů provozovaný Statistickým úřadem.

Data průběžně aktualizujeme ze zdrojových rejstříků. Pokud v našem rejstříku objevíte nesprávný nebo nepřesný údaj, dejte nám prosím tuto informaci k dispozici na emailu info@iinfo.cz. Pokud máte výhrady ke zpracování vašich osobních údajů v našem rejstříku, kontaktujte nás prostřednictvím emailu info@iinfo.cz.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).