Hlavní navigace

Libor Schmid, IČO (68162812), sídlo Bohumín

Základní informace

Název: Libor Schmid
Sídlo: Bohumín
IČO: 68162812

Výpis údajů pro Libor Schmid z registru ekonomických subjektů

Základní údaje Libor Schmid

IČO: 68162812
Firma: Libor Schmid
Právní forma: Fyzická osoba podnikající dle živnostenského zákona
Okres: Karviná
Základní územní jednotka: Bohumín
Počet zaměstnanců: Neuvedeno
Institucionální sektor: Osoby samostatně výdělečně činné
Datum vzniku: 7. 10. 1998

Sídlo Libor Schmid

Sídlo: Do Polí 97, Bohumín 73551

Obory činností NACE dle RES (Registr ekonomických subjektů)

Chov ostatních zvířat j. n.
Zprostředkování velkoobchodu a velkoobchod v zastoupení
Zprostředkování specializovaného velkoobchodu a velkoobchod v zastoupení s ostatními výrobky j. n.

Výpis údajů pro Libor Schmid ze živnostenského rejstříku

Základní údaje Libor Schmid

IČO (identifikační číslo): 68162812
Jméno: Libor Schmid
Právní forma podnikání: Fyzická osoba podnikající dle živnostenského zákona
Vznik první živnosti: 7. 10. 1998
Celkový počet živností: 3
Aktivních živností: 1

Sídlo Libor Schmid

Sídlo: Do Polí 97, Bohumín 73551

Živnosti Libor Schmid

Živnost č. 1 Výroba, obchod a služby neuvedené v přílohách 1 až 3 živnostenského zákona

Obory činnosti
  • Zprostředkování obchodu a služeb
Druh živnosti živnost volná
Stav živnosti přerušená
Vznik oprávnění 7. 10. 1998
Přerušeno od 30. 9. 2015

Statutární orgán Libor Schmid

Člen statutárního orgánu: Libor Schmid

Všechny údaje, které v našem rejstříku o firmách a živnostnících zobrazujeme, pocházejí z veřejně dostupných rejstříků. Kam patří obchodní rejstřík, Živnostenský rejstřík a Registr ekonomických subjektů provozovaný Statistickým úřadem.

Data průběžně aktualizujeme ze zdrojových rejstříků. Pokud v našem rejstříku objevíte nesprávný nebo nepřesný údaj, dejte nám prosím tuto informaci k dispozici na emailu info@iinfo.cz. Pokud máte výhrady ke zpracování vašich osobních údajů v našem rejstříku, kontaktujte nás prostřednictvím emailu info@iinfo.cz.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).