Hlavní navigace

Karel Zroun, IČO (43321836), sídlo Sušice

Základní informace

Název: Karel Zroun
Sídlo: Sušice
IČO: 43321836

Výpis údajů pro Karel Zroun z registru ekonomických subjektů

Základní údaje Karel Zroun

IČO: 43321836
Firma: Karel Zroun
Právní forma: Fyzická osoba podnikající dle živnostenského zákona
Okres: Klatovy
Základní územní jednotka: Sušice
Počet zaměstnanců: Neuvedeno
Institucionální sektor: Osoby samostatně výdělečně činné
Datum vzniku: 19. 9. 1992

Sídlo Karel Zroun

Sídlo: Scheinostova 969, Sušice 34201

Obory činností NACE dle RES (Registr ekonomických subjektů)

Podpůrné činnosti pro zemědělství a posklizňové činnosti
Demolice a příprava staveniště

Výpis údajů pro Karel Zroun ze živnostenského rejstříku

Základní údaje Karel Zroun

IČO (identifikační číslo): 43321836
Jméno: Karel Zroun
Právní forma podnikání: Fyzická osoba podnikající dle živnostenského zákona
Vznik první živnosti: 19. 9. 1992
Celkový počet živností: 3
Aktivních živností: 1

Sídlo Karel Zroun

Sídlo: Scheinostova 969, Sušice 34201

Živnosti Karel Zroun

Živnost č. 1 Výroba, obchod a služby neuvedené v přílohách 1 až 3 živnostenského zákona

Obory činnosti
  • Poskytování služeb pro zemědělství, zahradnictví, rybníkářství, lesnictví a myslivost
  • Přípravné a dokončovací stavební práce, specializované stavební činnosti
Druh živnosti živnost volná
Stav živnosti aktivní
Vznik oprávnění 2. 6. 1997

Statutární orgán Karel Zroun

Člen statutárního orgánu: Karel Zroun

Všechny údaje, které v našem rejstříku o firmách a živnostnících zobrazujeme, pocházejí z veřejně dostupných rejstříků. Kam patří obchodní rejstřík, Živnostenský rejstřík a Registr ekonomických subjektů provozovaný Statistickým úřadem.

Data průběžně aktualizujeme ze zdrojových rejstříků. Pokud v našem rejstříku objevíte nesprávný nebo nepřesný údaj, dejte nám prosím tuto informaci k dispozici na emailu info@iinfo.cz. Pokud máte výhrady ke zpracování vašich osobních údajů v našem rejstříku, kontaktujte nás prostřednictvím emailu info@iinfo.cz.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).