Hlavní navigace

Karel Buchta, IČO (87895579), sídlo České Budějovice

Základní informace

Název: Karel Buchta
Sídlo: České Budějovice
IČO: 87895579

Výpis údajů pro Karel Buchta z registru ekonomických subjektů

Základní údaje Karel Buchta

IČO: 87895579
Firma: Karel Buchta
Právní forma: Fyzická osoba podnikající dle živnostenského zákona
Okres: České Budějovice
Základní územní jednotka: České Budějovice
Počet zaměstnanců: Neuvedeno
Institucionální sektor: Osoby samostatně výdělečně činné
Datum vzniku: 1. 6. 2011

Obory činností NACE dle RES (Registr ekonomických subjektů)

Chov zvířat pro zájmový chov
Podpůrné činnosti pro zemědělství a posklizňové činnosti
Velkoobchod a maloobchod; opravy a údržba motorových vozidel

Výpis údajů pro Karel Buchta ze živnostenského rejstříku

Základní údaje Karel Buchta

IČO (identifikační číslo): 87895579
Jméno: Karel Buchta
Právní forma podnikání: Fyzická osoba podnikající dle živnostenského zákona
Vznik první živnosti: 1. 6. 2011
Celkový počet živností: 1
Aktivních živností: 1

Živnosti Karel Buchta

Živnost č. 1 Výroba, obchod a služby neuvedené v přílohách 1 až 3 živnostenského zákona

Obory činnosti
  • Poskytování služeb pro zemědělství, zahradnictví, rybníkářství, lesnictví a myslivost
  • Chov zvířat a jejich výcvik (s výjimkou živočišné výroby)
  • Velkoobchod a maloobchod
Druh živnosti živnost volná
Stav živnosti aktivní
Vznik oprávnění 1. 6. 2011

Statutární orgán Karel Buchta

Člen statutárního orgánu: Karel Buchta

Všechny údaje, které v našem rejstříku o firmách a živnostnících zobrazujeme, pocházejí z veřejně dostupných rejstříků. Kam patří obchodní rejstřík, Živnostenský rejstřík a Registr ekonomických subjektů provozovaný Statistickým úřadem.

Data průběžně aktualizujeme ze zdrojových rejstříků. Pokud v našem rejstříku objevíte nesprávný nebo nepřesný údaj, dejte nám prosím tuto informaci k dispozici na emailu info@iinfo.cz. Pokud máte výhrady ke zpracování vašich osobních údajů v našem rejstříku, kontaktujte nás prostřednictvím emailu info@iinfo.cz.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).