Hlavní navigace

Jiří Prokop, IČO (87748100), sídlo Raspenava

Základní informace

Název: Jiří Prokop
Sídlo: Raspenava
IČO: 87748100

Výpis údajů pro Jiří Prokop z registru ekonomických subjektů

Základní údaje Jiří Prokop

IČO: 87748100
Firma: Jiří Prokop
Právní forma: Fyzická osoba podnikající dle živnostenského zákona
Okres: Liberec
Základní územní jednotka: Raspenava
Počet zaměstnanců: Neuvedeno
Institucionální sektor: Osoby samostatně výdělečně činné
Datum vzniku: 4. 4. 2011

Sídlo Jiří Prokop

Sídlo: Peklo 412, Raspenava 46401

Obory činností NACE dle RES (Registr ekonomických subjektů)

Stravování v restauracích, u stánků a v mobilních zařízeních
Velkoobchod a maloobchod; opravy a údržba motorových vozidel

Výpis údajů pro Jiří Prokop ze živnostenského rejstříku

Základní údaje Jiří Prokop

IČO (identifikační číslo): 87748100
Jméno: Jiří Prokop
Právní forma podnikání: Fyzická osoba podnikající dle živnostenského zákona
Vznik první živnosti: 4. 4. 2011
Celkový počet živností: 2
Aktivních živností: 2

Sídlo Jiří Prokop

Sídlo: Peklo 412, Raspenava 46401

Živnosti Jiří Prokop

Živnost č. 1 Hostinská činnost

Druh živnosti živnost řemeslná
Stav živnosti aktivní
Vznik oprávnění 4. 4. 2011

Živnost č. 2 Výroba, obchod a služby neuvedené v přílohách 1 až 3 živnostenského zákona

Obory činnosti
  • Velkoobchod a maloobchod
Druh živnosti živnost volná
Stav živnosti aktivní
Vznik oprávnění 4. 4. 2011

Statutární orgán Jiří Prokop

Člen statutárního orgánu: Jiří Prokop

Všechny údaje, které v našem rejstříku o firmách a živnostnících zobrazujeme, pocházejí z veřejně dostupných rejstříků. Kam patří obchodní rejstřík, Živnostenský rejstřík a Registr ekonomických subjektů provozovaný Statistickým úřadem.

Data průběžně aktualizujeme ze zdrojových rejstříků. Pokud v našem rejstříku objevíte nesprávný nebo nepřesný údaj, dejte nám prosím tuto informaci k dispozici na emailu info@iinfo.cz. Pokud máte výhrady ke zpracování vašich osobních údajů v našem rejstříku, kontaktujte nás prostřednictvím emailu info@iinfo.cz.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).