Hlavní navigace

Jana Urbánková, IČO (45140880), sídlo Točník

Základní informace

Název: Jana Urbánková
Sídlo: Točník
IČO: 45140880

Výpis údajů pro Jana Urbánková z registru ekonomických subjektů

Základní údaje Jana Urbánková

IČO: 45140880
Firma: Jana Urbánková
Právní forma: Fyzická osoba podnikající dle živnostenského zákona
Okres: Beroun
Základní územní jednotka: Točník
Počet zaměstnanců: Bez zaměstnanců
Institucionální sektor: Osoby samostatně výdělečně činné
Datum vzniku: 2. 2. 1995

Sídlo Jana Urbánková

Sídlo: 35, Točník 26751

Obory činností NACE dle RES (Registr ekonomických subjektů)

Zprostředkování velkoobchodu a velkoobchod v zastoupení
Činnosti pro osobní a fyzickou pohodu

Výpis údajů pro Jana Urbánková ze živnostenského rejstříku

Základní údaje Jana Urbánková

IČO (identifikační číslo): 45140880
Jméno: Jana Urbánková
Právní forma podnikání: Fyzická osoba podnikající dle živnostenského zákona
Vznik první živnosti: 2. 2. 1995
Celkový počet živností: 4
Aktivních živností: 2

Sídlo Jana Urbánková

Sídlo: 35, Točník 26751

Živnosti Jana Urbánková

Živnost č. 1 Výroba, obchod a služby neuvedené v přílohách 1 až 3 živnostenského zákona

Obory činnosti
  • Zprostředkování obchodu a služeb
Druh živnosti živnost volná
Stav živnosti aktivní
Vznik oprávnění 11. 9. 1995

Živnost č. 2 Masérské služby

Druh živnosti živnost vázaná
Stav živnosti aktivní
Vznik oprávnění 25. 1. 1995

Statutární orgán Jana Urbánková

Člen statutárního orgánu: Jana Hamplová

Všechny údaje, které v našem rejstříku o firmách a živnostnících zobrazujeme, pocházejí z veřejně dostupných rejstříků. Kam patří obchodní rejstřík, Živnostenský rejstřík a Registr ekonomických subjektů provozovaný Statistickým úřadem.

Data průběžně aktualizujeme ze zdrojových rejstříků. Pokud v našem rejstříku objevíte nesprávný nebo nepřesný údaj, dejte nám prosím tuto informaci k dispozici na emailu info@iinfo.cz. Pokud máte výhrady ke zpracování vašich osobních údajů v našem rejstříku, kontaktujte nás prostřednictvím emailu info@iinfo.cz.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).