Hlavní navigace

Jan Truksa, IČO (86904931), sídlo Praha

Základní informace

Název: Jan Truksa
Sídlo: Praha
IČO: 86904931

Výpis údajů pro Jan Truksa z registru ekonomických subjektů

Základní údaje Jan Truksa

IČO: 86904931
Firma: Jan Truksa
Právní forma: Fyzická osoba podnikající dle živnostenského zákona
Okres: Praha
Základní územní jednotka: Praha 11
Počet zaměstnanců: Neuvedeno
Institucionální sektor: Osoby samostatně výdělečně činné
Datum vzniku: 11. 6. 2008

Sídlo Jan Truksa

Sídlo: Leopoldova 2041/28, Praha 14900

Obory činností NACE dle RES (Registr ekonomických subjektů)

Činnosti v oblasti informačních technologií
Ostatní zábavní a rekreační činnosti j. n.

Výpis údajů pro Jan Truksa ze živnostenského rejstříku

Základní údaje Jan Truksa

IČO (identifikační číslo): 86904931
Jméno: Jan Truksa
Právní forma podnikání: Fyzická osoba podnikající dle živnostenského zákona
Vznik první živnosti: 11. 6. 2008
Celkový počet živností: 2
Aktivních živností: 1

Živnosti Jan Truksa

Živnost č. 1 Výroba, obchod a služby neuvedené v přílohách 1 až 3 živnostenského zákona

Obory činnosti
  • Poskytování software, poradenství v oblasti informačních technologií, zpracování dat, hostingové a související činnosti a webové portály
  • Provozování kulturních, kulturně-vzdělávacích a zábavních zařízení, pořádání kulturních produkcí, zábav, výstav, veletrhů, přehlídek, prodejních a obdobných akcí
Druh živnosti živnost volná
Stav živnosti aktivní
Vznik oprávnění 11. 6. 2008

Všechny údaje, které v našem rejstříku o firmách a živnostnících zobrazujeme, pocházejí z veřejně dostupných rejstříků. Kam patří obchodní rejstřík, Živnostenský rejstřík a Registr ekonomických subjektů provozovaný Statistickým úřadem.

Data průběžně aktualizujeme ze zdrojových rejstříků. Pokud v našem rejstříku objevíte nesprávný nebo nepřesný údaj, dejte nám prosím tuto informaci k dispozici na emailu info@iinfo.cz. Pokud máte výhrady ke zpracování vašich osobních údajů v našem rejstříku, kontaktujte nás prostřednictvím emailu info@iinfo.cz.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).