Hlavní navigace

Jan Tomšů, IČO (07833890), sídlo Praha

Základní informace

Název: Jan Tomšů
Sídlo: Praha
IČO: 07833890

Výpis údajů pro Jan Tomšů z registru ekonomických subjektů

Základní údaje Jan Tomšů

IČO: 07833890
Firma: Jan Tomšů
Právní forma: Fyzická osoba podnikající dle živnostenského zákona
Okres: Praha
Základní územní jednotka: Praha 10
Počet zaměstnanců: Bez zaměstnanců
Institucionální sektor: Osoby samostatně výdělečně činné
Datum vzniku: 24. 1. 2019

Sídlo Jan Tomšů

Sídlo: Uzbecká 1463/1, Praha 10100

Obory činností NACE dle RES (Registr ekonomických subjektů)

Maloobchod v nespecializovaných prodejnách
Činnosti v oblasti informačních technologií
Činnosti reklamních agentur

Výpis údajů pro Jan Tomšů ze živnostenského rejstříku

Základní údaje Jan Tomšů

IČO (identifikační číslo): 07833890
Jméno: Jan Tomšů
Právní forma podnikání: Fyzická osoba podnikající dle živnostenského zákona
Vznik první živnosti: 24. 1. 2019
Celkový počet živností: 1
Aktivních živností: 1

Živnosti Jan Tomšů

Živnost č. 1 Výroba, obchod a služby neuvedené v přílohách 1 až 3 živnostenského zákona

Obory činnosti
  • Velkoobchod a maloobchod
  • Poskytování software, poradenství v oblasti informačních technologií, zpracování dat, hostingové a související činnosti a webové portály
  • Reklamní činnost, marketing, mediální zastoupení
Druh živnosti živnost volná
Stav živnosti aktivní
Vznik oprávnění 24. 1. 2019

Statutární orgán Jan Tomšů

Člen statutárního orgánu: Jan Tomšů

Všechny údaje, které v našem rejstříku o firmách a živnostnících zobrazujeme, pocházejí z veřejně dostupných rejstříků. Kam patří obchodní rejstřík, Živnostenský rejstřík a Registr ekonomických subjektů provozovaný Statistickým úřadem.

Data průběžně aktualizujeme ze zdrojových rejstříků. Pokud v našem rejstříku objevíte nesprávný nebo nepřesný údaj, dejte nám prosím tuto informaci k dispozici na emailu info@iinfo.cz. Pokud máte výhrady ke zpracování vašich osobních údajů v našem rejstříku, kontaktujte nás prostřednictvím emailu info@iinfo.cz.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).