Hlavní navigace

Jan Grolich, IČO (03953475), sídlo Šlapanice

Základní informace

Název: Jan Grolich
Sídlo: Šlapanice
IČO: 03953475

Výpis údajů pro Jan Grolich z registru ekonomických subjektů

Základní údaje Jan Grolich

IČO: 03953475
Firma: Jan Grolich
Právní forma: Zemědělský podnikatel - fyzická osoba
Okres: Brno-venkov
Základní územní jednotka: Šlapanice
Počet zaměstnanců: Bez zaměstnanců
Institucionální sektor: Osoby samostatně výdělečně činné
Datum vzniku: 1. 4. 2015

Sídlo Jan Grolich

Sídlo: Krátká 64/2, Šlapanice 66451

Obory činností NACE dle RES (Registr ekonomických subjektů)

Rostlinná a živočišná výroba, myslivost a související činnosti
Podpůrné činnosti pro zemědělství a posklizňové činnosti
Ostatní úklidové činnosti

Výpis údajů pro Jan Grolich ze živnostenského rejstříku

Základní údaje Jan Grolich

IČO (identifikační číslo): 03953475
Jméno: Jan Grolich
Právní forma podnikání: Zemědělský podnikatel - fyzická osoba
Vznik první živnosti: 1. 4. 2015
Celkový počet živností: 1
Aktivních živností: 1

Sídlo Jan Grolich

Sídlo: Žabčická 197, Přísnotice 66463

Živnosti Jan Grolich

Živnost č. 1 Výroba, obchod a služby neuvedené v přílohách 1 až 3 živnostenského zákona

Obory činnosti
  • Poskytování služeb pro zemědělství, zahradnictví, rybníkářství, lesnictví a myslivost
  • Poskytování technických služeb
Druh živnosti živnost volná
Stav živnosti aktivní
Vznik oprávnění 17. 8. 2016

Statutární orgán Jan Grolich

Člen statutárního orgánu: Jan Grolich

Všechny údaje, které v našem rejstříku o firmách a živnostnících zobrazujeme, pocházejí z veřejně dostupných rejstříků. Kam patří obchodní rejstřík, Živnostenský rejstřík a Registr ekonomických subjektů provozovaný Statistickým úřadem.

Data průběžně aktualizujeme ze zdrojových rejstříků. Pokud v našem rejstříku objevíte nesprávný nebo nepřesný údaj, dejte nám prosím tuto informaci k dispozici na emailu info@iinfo.cz. Pokud máte výhrady ke zpracování vašich osobních údajů v našem rejstříku, kontaktujte nás prostřednictvím emailu info@iinfo.cz.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).