Hlavní navigace

František Kanda, IČO (72590629), sídlo Litoměřice

Základní informace

Název: František Kanda
Sídlo: Litoměřice
IČO: 72590629

Výpis údajů pro František Kanda z registru ekonomických subjektů

Základní údaje František Kanda

IČO: 72590629
Firma: František Kanda
Právní forma: Fyzická osoba podnikající dle živnostenského zákona
Okres: Litoměřice
Základní územní jednotka: Litoměřice
Počet zaměstnanců: Bez zaměstnanců
Institucionální sektor: Osoby samostatně výdělečně činné
Datum vzniku: 18. 4. 2001

Sídlo František Kanda

Sídlo: Družstevní 32/1, Litoměřice 41201

Obory činností NACE dle RES (Registr ekonomických subjektů)

Destilace, rektifikace a míchání lihovin
Stravování v restauracích, u stánků a v mobilních zařízeních

Výpis údajů pro František Kanda ze živnostenského rejstříku

Základní údaje František Kanda

IČO (identifikační číslo): 72590629
Jméno: František Kanda
Právní forma podnikání: Fyzická osoba podnikající dle živnostenského zákona
Vznik první živnosti: 18. 4. 2001
Celkový počet živností: 2
Aktivních živností: 2

Sídlo František Kanda

Sídlo: Družstevní 32/1, Litoměřice 41201

Živnosti František Kanda

Živnost č. 1 Prodej kvasného lihu, konzumního lihu a lihovin

Druh živnosti živnost koncesovaná
Stav živnosti aktivní
Vznik oprávnění 16. 4. 2014

Živnost č. 2 Hostinská činnost

Druh živnosti živnost řemeslná
Stav živnosti aktivní
Vznik oprávnění 18. 4. 2001

Statutární orgán František Kanda

Člen statutárního orgánu: František Kanda

Všechny údaje, které v našem rejstříku o firmách a živnostnících zobrazujeme, pocházejí z veřejně dostupných rejstříků. Kam patří obchodní rejstřík, Živnostenský rejstřík a Registr ekonomických subjektů provozovaný Statistickým úřadem.

Data průběžně aktualizujeme ze zdrojových rejstříků. Pokud v našem rejstříku objevíte nesprávný nebo nepřesný údaj, dejte nám prosím tuto informaci k dispozici na emailu info@iinfo.cz. Pokud máte výhrady ke zpracování vašich osobních údajů v našem rejstříku, kontaktujte nás prostřednictvím emailu info@iinfo.cz.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).