Hlavní navigace

František Hanzal, IČO (73559652), sídlo Pelhřimov

Základní informace

Název: František Hanzal
Sídlo: Pelhřimov
IČO: 73559652

Výpis údajů pro František Hanzal z registru ekonomických subjektů

Základní údaje František Hanzal

IČO: 73559652
Firma: František Hanzal
Právní forma: Fyzická osoba podnikající dle živnostenského zákona
Okres: Pelhřimov
Základní územní jednotka: Pelhřimov
Počet zaměstnanců: Neuvedeno
Institucionální sektor: Osoby samostatně výdělečně činné
Datum vzniku: 11. 5. 2005

Sídlo František Hanzal

Sídlo: U Rendlíku 1662, Pelhřimov 39301

Obory činností NACE dle RES (Registr ekonomických subjektů)

Destilace, rektifikace a míchání lihovin
Stravování v restauracích, u stánků a v mobilních zařízeních

Výpis údajů pro František Hanzal ze živnostenského rejstříku

Základní údaje František Hanzal

IČO (identifikační číslo): 73559652
Jméno: František Hanzal
Právní forma podnikání: Fyzická osoba podnikající dle živnostenského zákona
Vznik první živnosti: 11. 5. 2005
Celkový počet živností: 2
Aktivních živností: 2

Sídlo František Hanzal

Sídlo: U Rendlíku 1662, Pelhřimov 39301

Živnosti František Hanzal

Živnost č. 1 Prodej kvasného lihu, konzumního lihu a lihovin

Druh živnosti živnost koncesovaná
Stav živnosti aktivní
Vznik oprávnění 6. 11. 2013

Živnost č. 2 Hostinská činnost

Druh živnosti živnost řemeslná
Stav živnosti aktivní
Vznik oprávnění 1. 7. 2005

Statutární orgán František Hanzal

Člen statutárního orgánu: František Hanzal

Všechny údaje, které v našem rejstříku o firmách a živnostnících zobrazujeme, pocházejí z veřejně dostupných rejstříků. Kam patří obchodní rejstřík, Živnostenský rejstřík a Registr ekonomických subjektů provozovaný Statistickým úřadem.

Data průběžně aktualizujeme ze zdrojových rejstříků. Pokud v našem rejstříku objevíte nesprávný nebo nepřesný údaj, dejte nám prosím tuto informaci k dispozici na emailu info@iinfo.cz. Pokud máte výhrady ke zpracování vašich osobních údajů v našem rejstříku, kontaktujte nás prostřednictvím emailu info@iinfo.cz.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).