Hlavní navigace

Erik Kolek, IČO (88261077), sídlo Kopřivnice

Základní informace

Název: Erik Kolek
Sídlo: Kopřivnice
IČO: 88261077

Výpis údajů pro Erik Kolek z registru ekonomických subjektů

Základní údaje Erik Kolek

IČO: 88261077
Firma: Erik Kolek
Právní forma: Fyzická osoba podnikající dle živnostenského zákona
Okres: Nový Jičín
Základní územní jednotka: Kopřivnice
Počet zaměstnanců: Bez zaměstnanců
Institucionální sektor: Osoby samostatně výdělečně činné
Datum vzniku: 9. 11. 2011

Sídlo Erik Kolek

Sídlo: Příčná 307/3, Kopřivnice 74221

Obory činností NACE dle RES (Registr ekonomických subjektů)

Kadeřnické, kosmetické a podobné činnosti
Velkoobchod a maloobchod; opravy a údržba motorových vozidel

Výpis údajů pro Erik Kolek ze živnostenského rejstříku

Základní údaje Erik Kolek

IČO (identifikační číslo): 88261077
Jméno: Erik Kolek
Právní forma podnikání: Fyzická osoba podnikající dle živnostenského zákona
Vznik první živnosti: 9. 11. 2011
Celkový počet živností: 2
Aktivních živností: 2

Sídlo Erik Kolek

Sídlo: Příčná 307/3, Kopřivnice 74221

Živnosti Erik Kolek

Živnost č. 1 Holičství, kadeřnictví

Druh živnosti živnost řemeslná
Stav živnosti aktivní
Vznik oprávnění 9. 11. 2011

Živnost č. 2 Výroba, obchod a služby neuvedené v přílohách 1 až 3 živnostenského zákona

Obory činnosti
  • Velkoobchod a maloobchod
Druh živnosti živnost volná
Stav živnosti aktivní
Vznik oprávnění 9. 11. 2011

Statutární orgán Erik Kolek

Člen statutárního orgánu: Erik Kolek

Všechny údaje, které v našem rejstříku o firmách a živnostnících zobrazujeme, pocházejí z veřejně dostupných rejstříků. Kam patří obchodní rejstřík, Živnostenský rejstřík a Registr ekonomických subjektů provozovaný Statistickým úřadem.

Data průběžně aktualizujeme ze zdrojových rejstříků. Pokud v našem rejstříku objevíte nesprávný nebo nepřesný údaj, dejte nám prosím tuto informaci k dispozici na emailu info@iinfo.cz. Pokud máte výhrady ke zpracování vašich osobních údajů v našem rejstříku, kontaktujte nás prostřednictvím emailu info@iinfo.cz.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).